jedrek27 jedrek27
61
BLOG

Dobre chociaż to

jedrek27 jedrek27 Technologie Obserwuj notkę 0

Do współczesnego świata można mieć wiele zastrzeżeń – upadek moralny i intelektualny znacznej części ludzkości jest jednym z głównych elementów, które szczególnie rzucają się w oczy. Pomimo jego sporych wad jest coś, co bardzo mi imponuje, a chodzi mianowicie o rozwój nauki i techniki.

Powiada się, że jeszcze do niedawna na przełomy w technologii trzeba było czekać dekadę, dziś ma to miejsce w ledwie rok. Zawsze bardzo kochałem technikę, i taki rozwój wydarzeń bardzo mnie cieszy. Wiele nowoczesnych projektów i pomysłów zahacza niejednokrotnie o wizje rodem z science fiction, a część z nich już ma miejsce w rzeczywistości. Spora ilość z nich może naprawdę zmienić naszą cywilizację na lepsze, lub chociaż ją usprawnić. W niej upatruję nadzieję na przyszłość dla losu człowieka.

Niestety pewna dziedzina która jest mi bliska, nie rozwija się tak, jakbym się spodziewał, a mianowicie chodzi o eksplorację kosmosu. Jasne, niby są plany misji na Marsa, ale terminy tej wyprawy są odległe. Pewnie doczekam lotu na ‘’czerwoną planetę’’, lecz dalszych wypraw gdzieś poza Układ Słoneczny już nie dożyję. Choć kto wie, może dzięki pomysłom uczonych na długowieczność będzie mi to pisane?

Nowoczesne technologie są szansą na przyszłość, szkoda jedynie, że człowiek w względach etycznych cofa się do ery kamienia łupanego, i nie jest w stanie w pełni wykorzystać ich dobrodziejstw.

 

 

jedrek27
O mnie jedrek27

Interesuję się rozmaitą tematyką, jestem zafascynowany światem, jego bogactwem i różnorodnością

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie