jedrek27 jedrek27
114
BLOG

Raz na jakiś czas

jedrek27 jedrek27 Technologie Obserwuj notkę 0

 

Zauważyłem, że ludzie przy zakupie różnych nowoczesnych gadżetów kierują się głównie a to modą, impulsem, potrzebą zaistnienia i utożsamiania się z otoczeniem. Stosunkowo rzadko jest to podparte racjonalną kalkulacją.

 

Ja wychodzę z założenia, że dobrze raz na jakiś czas odłożyć sobie pieniądze na w miarę swoich możliwości porządny sprzęt, z co najmniej solidnymi opcjami. I tak z niego korzystać przez ładnych kilka lat, aż się wysłuży. A gdy najdzie chęć jego wymiany na nowszy model, również kierować się takimi przesłankami, żeby poczuć, że faktycznie ma się styczność z czymś o generację lepszym, nowocześniejszym. By doznać – jak ja to mawiam - ,, skoku technologicznego’’.

 

Bo myślę, że nie ma sensu zamieniać w krótki czasie urządzenia na coś, co jest tylko nieznacznie wydajniejsze, udoskonalone. Tym, co mnie właśnie urzeka w technice, jest to poczucie obcowania co jakiś czas z urządzeniami nowej generacji, z przełomem, nowinką, innowacją. I to jest właśnie fajne.

 

jedrek27
O mnie jedrek27

Interesuję się rozmaitą tematyką, jestem zafascynowany światem, jego bogactwem i różnorodnością

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie